Radványi-Nagy Katalin üzente 15 éve

Köszönöm a kedves történetet, sajnos indulatunkat sokszor a vétlenre zúditjuk.

Válasz

L. Ágnes üzente 15 éve

Nem könnyű az embernek uralkodnia magán, ez a történet pedig pont erre példa. Velem is előfordult már, hogy valamit reklamálnom kellett és mire eljutottam ahhoz a személyhez, aki orvosolni tudta a problémámat, addigra annyira dühös voltam, hogy minden dühömet erre a vétlen emberre ontottam. Aztán bocsánatot kértem tőle. S hogy mi hozott ki a sodromból? Percekig zenél a telefon, mire kapcsolnak. Végre valaki beleszól, de egy újabb telefonszámot kapsz, hogy ott reklamálj. Ott kezdődik előlről s mikor megvan a kapcsolat, újabb telefonszámot kapsz. Ekkor már megy fel a cukor bennem, de nem adom fel. Újabb telefon, hosszú zene, reklámszöveg, végre kapcsolnak. De az eltelt negyed-fél óra alatt már robbanok mikor megszólal a telefon túlsó végén az ártatlan hang: miben segíthetek? Hát így kapják az ártatlanok a pofonokat. Ezt nehéz legyűrni magunkban.

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 15 éve

jaj, de gyönyörű, köszönöm

Válasz

pasztor istvav üzente 15 éve

nagyon szép köszönöm

Válasz

Kováts Lajosné üzente 15 éve

Köszönöm, hogy olvastad a bejegyzésemet! Nagyon örülök, hogy újra köztünk vagy kedves Mariann.

Sok szeretettel kívánok mindenkinek kellemes hétvégét és jó éjszakát. Isten áldjon Benneteket.
Szeretettel Ili.

Válasz

Stiegler Marianna üzente 15 éve

Ilikém, valóban nagyon szép történetet hoztál nekünk és nagyon is tanulságos. A mai rohanó, idegkimerítő világban mindekinek jól esik a kedvesség, ami sajnos nagyon fogyóban van. Nem is értem, mert a kedvesség és a szeretet is ingyen van, puszillak Mariann

Válasz

Duhaj Erzsébet Anikó üzente 15 éve

Nagyon tanulságos. Köszönöm.

Válasz

Mohácsiné Zsóka üzente 15 éve

Köszönöm Ilike ezt e kedves történetet, bizony nem vagyunk hozzászokva a szelíd válaszokhoz ezért lepődünk meg ha valaki udvariasan, szolgálatkészen válaszol.
Szép hétvégét kívánok!

Válasz

Berkó Sándorné üzente 15 éve

Köszönöm

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 15 éve

Köszönöm nagyon szép!

Válasz

csiki terez üzente 15 éve

Köszi a kedves és szép történetet

Válasz

Varróné Juhász Judit üzente 15 éve

Köszönöm a kedves kis történetet Ilikém, nagyon tetszett!
Puszi, Judit :)

Válasz

[Törölt felhasználó] üzente 15 éve

Köszönöm, hogy olvashattam.

Válasz

Rné Magdi üzente 15 éve

Köszönöm
és legyünk türelmesek egymással,
ha néha nehéz is kedvesnek lenni.
Kívánok szép hétvégét Mindenkinek!

Válasz

Polgárné Éva üzente 15 éve

Köszönöm Ilike, hogy elküldted, ezt a szép történetet.

Válasz

Tóth Tünde üzente 15 éve

Nagyon szép történet köszi ,hogy elolvashattam. Szia Tünde

Válasz

Kováts Lajosné üzente 15 éve

Köszönöm, hogy olvassátok a bejegyzésemet. és köszönöm, a kedves válaszotokat.

Isten áldásával.
Békés, kellemes hétvégét ,kívánok mindenkinek, sok szeretettel .
Ili.

Válasz

M Imre üzente 15 éve

Nehéz dolog szolgáltatni, de csinálni kell...egy jó szó sokat ér.

Válasz

KIss Sándorné Marika üzente 15 éve

köszönöm

Válasz

Bodor János üzente 15 éve

Az alapvető problémát az okozza.hogy azt hisszük ha problémánk van és ráadásul még igazunk is akkor jogunk van ahhoz.hogy emelt hangon vagy mérgesen tárgyaljunk.De amikor emberi hangon szólnak vissza. kicsit szégyeljük magunkat.Én ilyenkor arra gondolok nekem is így kellett volna.

Válasz

Nagy Anna üzente 15 éve

Köszönöm.Tanulságos történet.Azt hiszem mindannyiunkkal előfordult már.

Válasz

Sárközi Dezsőné üzente 15 éve

A valódi panaszunk mindig felmérgesít bennünket, és ha mérgesen telefonálunk azt hisszük, hogy a vonal másik végén is ilyen hangot fogunk hallani.

Válasz

Pataki Borbála üzente 15 éve

Már én is jártam hasonló képpen, telefonon érdeklődtem számomra fontos árucikk iránt. Udvariasan kérdeztem és a válasz az volt most ő nem ér rá csevegni mert dolga van és lecsapta a telefont indulatosan. Valószinü egy vásárló dühitette fel és énrajtam töltötte ki a hargját amit a vásárló iránt érzett.

Válasz

Prohászka Béláné üzente 15 éve

Köszönöm!!!

Válasz