Radványi-Nagy Katalin üzente 16 éve
L. Ágnes üzente 16 éve
Nem könnyű az embernek uralkodnia magán, ez a történet pedig pont erre példa. Velem is előfordult már, hogy valamit reklamálnom kellett és mire eljutottam ahhoz a személyhez, aki orvosolni tudta a problémámat, addigra annyira dühös voltam, hogy minden dühömet erre a vétlen emberre ontottam. Aztán bocsánatot kértem tőle. S hogy mi hozott ki a sodromból? Percekig zenél a telefon, mire kapcsolnak. Végre valaki beleszól, de egy újabb telefonszámot kapsz, hogy ott reklamálj. Ott kezdődik előlről s mikor megvan a kapcsolat, újabb telefonszámot kapsz. Ekkor már megy fel a cukor bennem, de nem adom fel. Újabb telefon, hosszú zene, reklámszöveg, végre kapcsolnak. De az eltelt negyed-fél óra alatt már robbanok mikor megszólal a telefon túlsó végén az ártatlan hang: miben segíthetek? Hát így kapják az ártatlanok a pofonokat. Ezt nehéz legyűrni magunkban.
[Törölt felhasználó] üzente 16 éve
pasztor istvav üzente 16 éve
Kováts Lajosné üzente 16 éve
Köszönöm, hogy olvastad a bejegyzésemet! Nagyon örülök, hogy újra köztünk vagy kedves Mariann.
Sok szeretettel kívánok mindenkinek kellemes hétvégét és jó éjszakát. Isten áldjon Benneteket.
Szeretettel Ili.
Stiegler Marianna üzente 16 éve
Ilikém, valóban nagyon szép történetet hoztál nekünk és nagyon is tanulságos. A mai rohanó, idegkimerítő világban mindekinek jól esik a kedvesség, ami sajnos nagyon fogyóban van. Nem is értem, mert a kedvesség és a szeretet is ingyen van, puszillak Mariann
Duhaj Erzsébet Anikó üzente 16 éve
Mohácsiné Zsóka üzente 16 éve
Köszönöm Ilike ezt e kedves történetet, bizony nem vagyunk hozzászokva a szelíd válaszokhoz ezért lepődünk meg ha valaki udvariasan, szolgálatkészen válaszol.
Szép hétvégét kívánok!
Berkó Sándorné üzente 16 éve
[Törölt felhasználó] üzente 16 éve
csiki terez üzente 16 éve
Varróné Juhász Judit üzente 16 éve
[Törölt felhasználó] üzente 16 éve
Rné Magdi üzente 16 éve
Köszönöm
és legyünk türelmesek egymással,
ha néha nehéz is kedvesnek lenni.
Kívánok szép hétvégét Mindenkinek!
Polgárné Éva üzente 16 éve
Tóth Tünde üzente 16 éve
Kováts Lajosné üzente 16 éve
Köszönöm, hogy olvassátok a bejegyzésemet. és köszönöm, a kedves válaszotokat.
Isten áldásával.
Békés, kellemes hétvégét ,kívánok mindenkinek, sok szeretettel .
Ili.
KIss Sándorné Marika üzente 16 éve
Bodor János üzente 16 éve
Az alapvető problémát az okozza.hogy azt hisszük ha problémánk van és ráadásul még igazunk is akkor jogunk van ahhoz.hogy emelt hangon vagy mérgesen tárgyaljunk.De amikor emberi hangon szólnak vissza. kicsit szégyeljük magunkat.Én ilyenkor arra gondolok nekem is így kellett volna.
Nagy Anna üzente 16 éve
Sárközi Dezsőné üzente 16 éve
A valódi panaszunk mindig felmérgesít bennünket, és ha mérgesen telefonálunk azt hisszük, hogy a vonal másik végén is ilyen hangot fogunk hallani.
Pataki Borbála üzente 16 éve
Már én is jártam hasonló képpen, telefonon érdeklődtem számomra fontos árucikk iránt. Udvariasan kérdeztem és a válasz az volt most ő nem ér rá csevegni mert dolga van és lecsapta a telefont indulatosan. Valószinü egy vásárló dühitette fel és énrajtam töltötte ki a hargját amit a vásárló iránt érzett.
Prohászka Béláné üzente 16 éve