Szeretettel köszöntelek a Reformátusok klubja klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Reformátusok klubja klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Reformátusok klubja klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Reformátusok klubja klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Reformátusok klubja klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Reformátusok klubja klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Reformátusok klubja klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Reformátusok klubja klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ragadd meg a tanításra alkalmas pillanatokat!„Ha majd megkérdezik fiaitok apáiktól, hogy miféle kövek ezek, magyarázzátok el fiaitoknak…” (Józsué 4:21–22)
A hatékony tanítás egyik legjobb eszköze az arra alkalmas pillanatok megragadása. Jézus így tanított. Amikor egy fügefán nem talált termést, megátkozta, és az azonnal elszáradt. Ez felkeltette a tanítványok figyelmét (ld. Máté 21:18–22). Ekkor elmagyarázta nekik, hogy ha nem maradunk betöltekezve Isten Lelkével, nem leszünk gyümölcsözők a szolgálatában. Taníthatott volna erről a zsinagógában is. De akkor hallgatóinak el kellett volna képzelniük egy fügefát, és az üzenet a hallgatók képességeitől függően felhígult volna.
Amikor három ittas középiskolás belehajtott autóval egy fába, a roncsot az iskolájuk elé vontatták, és ott hagyták egy időre. Az ott tanuló diákoknak mindennap látniuk kellett. Ezt nevezem én hatásos tanítási módszernek!
Azt mondják, minden az időzítésen múlik. Ez kétségtelenül igaz azokra a pillanatokra, amikor az élet nagy leckéit tanuljuk meg. Nehogy kihagyd őket! Ha szülő vagy, hiábavaló folyton „prédikálni” a gyerekeidnek. Ha vezető vagy, hiba, ha folyton csak kioktatod a beosztottjaidat. Hadd beszéljen a tapasztalat! Aztán kérdezd meg, mit gondolnak, és hallgasd is végig őket közbevágás nélkül!
Az emberek többet tanulnak saját felfedezésből, mint puszta okításból. Ezért parancsolta Isten Józsuénak, hogy állítson emlékköveket a Jordán túlsó partján, miután csodálatos módon kettévált a víz és a nép átkelhetett (ld. Józsué 4:1–9). Ezzel lényegében azt mondta: „Ha majd megkérdezik fiaitok, hogy miféle kövek ezek, akkor használjátok ki ezt a pillanatot arra, hogy szeretetemről és hűségemről taníthassátok őket!”
Keresd te is a tanításra alkalmas pillanatokat, és használd ki őket!
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Útmutató magyarázat,,( Szombat )
Szép estét
Napi evangélium ( Szombat )
Süketeknek vissza adta halást,,